O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 19 stycznia 2022

W Dniu Twojego święta (2330)


Dzisiaj przedstawiam kolejną kartkę z kolekcji On the Wings of the Rainbow marki Altair Art. Wbrew pozorom nie jest to kolerkcja papierów nafdająca sie jedynie do tworzenia prac dziecięcych.


Dodałam napis i zegar wycięty z arkusza Przez Różowe Okulary 32 od Skarbnicy Pomysłów.


Całość uzupełniłam bukiecikiem kwiatów.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 1/2022 na blogu Altair Art.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. podoba mi się pionowa kompozycja kwiatów na papierze zakończona bukietem. Kolorystyka i tło fajnie pasuje do jednorożca z plakietki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, wiosenna i pięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie pociełaś arkusz, kwiaty wyszły na środku kartki, bardzo fajnie to wygląda. Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Fajna karteczka Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...