O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 24 listopada 2022

Bliźniacze urodziny


Podwójne urodziny wymagają dwóch kartek. I co roku mam ten sam problem: zrobić dwie, podobne ale nie takie same kartki, na dodatek chłopięce.
W tym roku postawiłam na motyw z autami i podróżą.


Kartki zrobiłam na kwadratowych bazach. Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d i Magicznym klejem.
Grafiki z autami wycięłam z arkusza Vintage Man 07.


Do tej kartki użyłam papierów Mechanical Illusions - Back to The FutureAdventure Awaits 03 i papier z mapą.






Tutaj wykorzystałam papiery Mechanical Illusions - Back to The Future, Far-Off Worlds, Blue Marble i papier z mapą.





Obie kartki uzupełniłam wykrojnikowymi napisami.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...