O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 20 października 2020

Boże Narodzenie 2020 (36)


Powiedzmy, że to koniec tej serii kartek świątecznych. Nie znaczy to jednak, że więcej w tym roku już nie będzie.


Tym razem piękną tekturkę umieściłam na papierach Witaj Święty Mikołaju 06 i Wigilijne drzewko 04 od Galerii Papieru.
Z elementów do wycinania z bloczka papierów Białe jak śnieg - FLOWERS stworzyłam mały stroik świąteczny.
A całość umieściłam na prostokątnej bazie.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba kompozycja dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i śliczne te Twoje świąteczne kartki,nic tylko czerpać inspirację i tworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, podoba mi się kompozycja i dodatek czerwonych akcentów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...