O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 31 grudnia 2014

Subiektywny przegląd prac z 2014 roku

W ten ostatni dzień 2014 roku zapraszam Was na mój subiektywny przegląd prac z 2014 roku.
Wybrałam po 5 prac z każdego miesiąca. Wybór nie zawsze był łatwy, ale takie kryterium sobie przyjęłam, a i tak post wyszedł długi.
Wybór jest subiektywny, bo nie zawsze sa to najlepsze (według mnie) prace w danym miesiącu, ale z różnych powodów są mi bliskie.



A na Nowy Rok życzę nam wszystkim tego, czego nam zabrakło w 2014 roku.

Kliknięcie na zdjęcie przenosi do posta z daną pracą, a miesiące pokazują wszystkie prace w danym miesiącu.









































































Dziękuję serdecznie tym, którzy dotrwali do kończ tego postu.
Dziękuje również wszystkim, którzy mnie odwiedzają.

A może chcecie się podzielić swoimi wrażeniami dotyczącymi moich prac z 2014 roku? Macie jakiegoś faworyta? Napiszcie w poście...

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Witaj.
    Śliczne prace. A mnie ujęło kilka np. dwie [pierwsze ze stycznia, trzecia marcowa z listopada ta piłkarska
    pozdrawiam serdecznie i zyczę samych pięknych i twórczych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to pierwsza karteczka z października :) cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie, lutowe romantyczne, marcowe-kwietniowe optymistyczne, każda ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...